Interneta vietnes birma.lv lietošanas noteikumi

Interneta veikals Birma.lv (turpmāk - Birma.lv) ir SIA "Birma PETS" (Reģ.Nr. 40103777250) struktūrvienība.

Šie noteikumi ir spēkā uz tādu preču pirkuma līgumiem (turpmāk - Līgums), kas Latvijā tiek noslēgti starp sabiedrību ar ierobežotu atbildību (SIA) "Birma PETS" (turpmāk - Pārdevējs) un fizisku personu (turpmāk - Pasūtītājs) un kas ir pasūtītas no Pārdevēja interneta veikala Birma.lv. 

Apmeklējot, iepērkoties vai citādi lietojot Birma.lv, lietotājs piekrīt šiem noteikumiem. Sazinoties ar Birma.lv administrāciju ar e-pasta palīdzību, ar intereneta veikala pasūtījumu un paziņojumu sistēmas palīzību, lietotājs piekrīt elektroniskai saziņai ar SIA "Birma PETS". Tāpat lietotājs piekrīt, ka visas vienošanās, paziņojumi, rēķini un cita saziņa notiek elektroniski un tiek izskatīta par rakstisku.

Tā kā interneta vietnē piedāvāto preču pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10.pantu, Pircējam veicot pasūtījumu, starp Pircēju un Interneta vietni tiek noslēgts Distances līgums.

Interneta vietnē ievadītas informācijas mērķis (fizisko un juridisko personu dati) ir tajā norādīto preču pārdošana, pakalpojumu sniegšana un Interneta vietnes lietotāju apkalpošana.

LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS

Pasūtītāja pasūtījums interneta vietnē birma.lv tiek uzskatīts par piedāvājumu noslēgt Līgumu. Pārdevējam nav atsevišķi jāpaziņo Pasūtītājam par savu piekrišanu. Tiek uzskatīts, ka Pārdevējs ir piekritis Pasūtījumam ar brīdi, kad sāk to pildīt. Gadījumā, ja Pārdevējs nepiekrīt pasūtījumam, bet nav izteicis savu nepiekrišanu, pasūtījums tiek uzskatīts par nederīgu pēc tam, kad ir pagājušas 4 nedēļas pēc pasūtījuma saņemšanas.

CENAS

Visas cenas interneta Interneta vietnē uzrādītas eiro (EUR) valūtā kopā ar ietvertu PVN 21%.

Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā. Piegādes izmaksas skatīties šī Līguma 1.6.punktā.

Preču piedāvājums un preču cenas interneta veikalā Birma.lv var mainīties bez iepriekšējā brīdinājuma.

PASŪTĪJUMA APSTRĀDES NOTEIKUMI UN IZPILDES LAIKS

Mēbeles, ja to nav Pārdevēja noliktavā nepieciešamā daudzumā, Pārdevējs uzņemas piegādāt Pasūtītājam 3 nedēļu laikā no pasūtījuma apmaksas dienas, ja tās ir pieejamas preču piegādātāja noliktavā.

Pasūtījumu apstrāde un pavadzīmju izrakstīšana tiek veikta darba dienās no plkst. 10:00 līdz plkst. 17:00. Pēc saņemtā pasūtījuma veikala administrators pārbauda preču pieejamību un piegādes nosacījumus, nepieciešamības gadījumā rediģē pasūtījumu, manuāli sagatavo un nosūta klientam pavadzīmi. Automātiski izrakstītajam rēķinam, ko Pasūtītājs saņem uz savu e-pastu uzreiz pēc Pasūtījuma noformēšanas tiešsaitē, ir informatīvs raksturs.

Vidējais pasūtījuma izpildes laiks Latvijas, Lietuvas, Igaunijas robežās ir 3-4 darba dienas no Pasūtījuma apmaksas saņemšanas SIA Birma PETS norēķinu kontā. Ārpus Latvijas, Lietuvas, Igaunijas noformētajiem sūtījumiem vidējas pasūtījuma izpildes laiks ir 6-8 darba dienas.

Gadījumā, ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu 10 darba dienu laikā pēc tā saņemšanas, tad, ja tas ir iespējams, Pārdevējs informē par to Pasūtītāju.

Pasūtītas preces var saņemt tikai tad, kad Birma.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai elektroniski vai pa telefonu.

APMAKSA

Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties:

- ar norēķinu karti tiešsaitē,

- ar pārskatījumu uz SIA Birma PETS norēķinu kontu, vai

- skaidrā naudā vai ar bankas karti, saņemot pasūtījumu mūsu birojā Rīgā, Matīsa ielā 64, LV-1009.

Ja Pircējs izvēlas apmaksāt pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, tad pārskaitījums ir jāveic 3 (trīs) dienu laikā no pavadzīmes izrakstīšanas dienas. Pavadzīme tiks nosūtīta uz Pircēja norādīto e-pasto adresi. Birma.lv patur tiesības anulēt pavadzīmi, nepiegādājot Preci, ja savlaicīgi nav veikta izsniegtās pavadzīmes apmaksa.

Pavadzīmē norādīto summu ir jāpārskaita Pārdevēja norēķinu kontā bankā:

AS "Swedbank", HABALV22, konta numurs: LV27HABA0551038281939.

Maksājumu uzdevumā obligāti ir jānorāda pavadzīmes numurs.

PIEGĀDE

Pasūtījuma izpilde un preču piegāde tiek uzsākta tikai pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.

Paku ar pasūtītajām precēm Pārdevējs izsūta uz adresi, kas tika norādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Visos gadījumos piegādes laiks tiek saskaņots atsevišķi, apstiprinot pasūtījumu pa telefonu vai e-pastu.

Piegādes cenas:

BEZMAKSAS saņemšana birojā. Pasūtītas preces bezmaksas var saņemt SIA "BIRMA PETS" birojā Rīgā, Matīsa ielā 64 darba dienās no 10:00 līdz 17:00, iepriekš saskaņojot ierašanās laiku pa tel. (+371) 20238238.

Piegāde ar VENIPAK kurjeru visā Latvijā. Pakalpojuma maksa EUR 3,00, ieskaitot PVN (bez svara ierobežojumiem). Tā ir piegāde līdz durvīm uz jebkuru vietu Latvijā. Piegāde piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt savās mājās. Preces maksimālais svars – bez ierobežojumiem. Piegāde notiek darba dienās līdz 18:00. Izvēloties šo piegādes veidu, ir iespējams apmaksāt pasūtījumu kurjeram skaidrā naudā. Pasūtījuma piegāde notiek 1-3 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni  vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde ar VENIPAK kurjeru Lietuvā un Igaunijā. Pakalpojuma maksa EUR 5,00, ieskaitot PVN (bez svara ierobežojumiem). Piegāde līdz durvīm jebkurā vietā Lietuvā un Igaunijā. Piegāde piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt savās mājās. Preces maksimālais svars – bez ierobežojumiem. Piegāde notiek darba dienās līdz 18:00. Izvēloties šo piegādes veidu, ir iespējams apmaksāt pasūtījumu kurjeram skaidrā naudā. Pasūtījuma piegāde notiek 1-3 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni  vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz Omnivas pakomātiem visā Latvijā. Pakalpojuma maksa EUR 2,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz Omnivas pakomātiem Lietuvā un Igaunijā. Pakalpojuma maksa EUR 4,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz SmartPOST pakomātiem visā Latvijā. Pakalpojuma maksa EUR 2,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz SmartPOST pakomātiem Lietuvā, Igaunijā. Pakalpojuma maksa EUR 4,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz SmartPOST pakomātiem Somijā. Pakalpojuma maksa EUR 7,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz DPD paku skapi (Pick Up Station) visā Latvijā. Pakalpojuma maksa EUR 2,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.


Piegāde uz DPD paku skapi (Pick Up Station) Lietuvā un Igaunijā. Pakalpojuma maksa EUR 4,50, ieskaitot PVN. Jums tuvāko pakomātu adreses var aplūkot šeit. Šis piegādes veids ir piemērots tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru. Kad Jūsu pasūtītā prece tiks piegādātā norādītajā Omniva saņemšanas punktā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu pakas izņemšanai, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 6 dienu laikā. Pasūtījuma piegāde notiek 2-7 darba dienu laikā pēc tam, kad mūsu konsultants informējis Jūs pa tālruni vai e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Sestdien un svētdien mūsu birojs ir slēgts, tāpēc pasūtījumi netiks izsūtīti. Ja pasūtījums uztaisīts brīvdienās, tad tas tiks apstrādāts pirmdien. Pasūtījuma apstrāde aizņem 1-3 darba dienas atkarībā no Jūsu groza.

Piegāde uz citām valstīm ar Itella kurjeru (SIA Itella Logistics). Galamērķu sarakstu, paredzamo piegādes laiku un pakalpojuma maksu var apskatīties zemāk tabulā:
Galamērķa valsts Pakalpojuma maksa*, EUR ieskaitot PVN Paredzamais piegādes laiks darba dienās
Polija (PL) 14,50 3-6
Vācija (DE) 16,00 4-7
Čehija (CZ) 17,00 4-7
Horvātija (HR)
21,00
6-9
Beļģija (BE) 17,50 5-8
Dānija (DK) 17,00 5-8
Nīderlande (NL) 19,00 5-8
Luksemburga (LU) 19,50 5-8
Ungārija (HU) 20,50 5-8
Slovākija (SK) 21,00 6-9
Austrija (AT) 22,00 5-8
Francija (FR)** 18,00 6-9
Somija (FI)
20,00
6-8
Itālija (IT)
23,50
6-9
Slovēnija (SI)
25,50
5-8
Bulgārija (BG)
25,50 7-10
Grieķija (GR)
25,00 7-10
Šveice (CH)
36,00 5-8
* Maksa par 1 kasti, kuras maksimālais svars ir 31,5kg

**Piegāde uz salām nav iespējama

Piegāde ar DPD kurjeru Eiropas valstīs. Galamērķu sarakstu, paredzamo piegādes laiku un pakalpojuma maksu var apskatīties zemāk tabulā: 

  Galamērķa valsts Pakalpojuma maksa*,
EUR ieskaitot PVN
Paredzamais piegādes
laiks darba dienās
Polija
12,00 4-7
Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Luksemburga, Nīderlande, Slovākija,
Somija, Šveice, Vācija, Zviedrija
18,00 4-9
Francija, Slovēnija, Ungārija, Horvātija, Ukraina
20,00 5-9
Bulgārija, Grieķija**, Itālija, Īrija, Portugāle, Rumānija, Spānija
25,50
7-10
Kipra 31,00 7-10
* Maksa par 1 kasti, kuras maksimālais svars ir 31,5kg

**Piegāde uz salām nav iespējama, izņemot Kipru (sk.tabulu)

PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA

Ja pasūtītā prece nav pieejama Birma.lv noliktavā, tad Pārdevējs patur tiesības atteikt daļu pasūtījuma vai visu pasūtījumu, laicīgi par to paziņojot Pircējam, vai arī Pārdevējs ir tiesīgs izpildīt pasūtījumu pa daļām, informējot Pasūtītāju par iespējamiem piegādes termiņiem.  

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pasūtītājam saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības (PTAL) likumu un Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" ir tiesības atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Ja pasūtījuma piegāde veikta pa daļām, noteiktais periods aprēķināms, sākot ar tās preces saņemšanas dienu, no kuras Pasūtītājs vēlas atteikties.

PTAL 12.panta 6.daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījuma "patērēājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšana atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Lūdzam saglabāt preces oriģinālo iepakojumu.

Patērētāja tiesības lietot iegādāto preci atteikuma tiesību izmantošanas laikā:

- Pircējs ir tiesīgs lietot preci, lai noskaidrotu tās īpašības un veidu, kā arī, lai to pārbaudītu,

- Pircējs atbildīgs par Preces vērtības samazināšanaos un tās izmantošanu pretēji labai ticībai, ja Prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota, pārsniedzot tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei nepieciešamas robežas,

- Preces lietošana tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei veicama, tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā.

Pārdevējs saglabā tiesības atteikties pieņemt Preci, ja pasūtīta prece:

- ir bojāta,

- nav pilnā komplektācijā, t.sk., ja dzīvnieku pārtikas iepakojums ir atvērts,

- zaudējusi savu sākotnējo izskatu.

Pircējs nodrošina Preces atgriešanu interneta vietnei un sedz ar to saistītas izmaksas. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības un prece ir piegādāta, izmantojot piegādes iespējas, kam ir paredzēta atsevišķa piegādes maksa, Pārdevējs neatmaksā izdevumus par Preces piegādi.

Atgriežama prece ir jānosūta oriģinālā, nebojātā, iepakojumā, tai nevar būt bojājumu, ko radīja Pasūtītājs, tai jābūt labā stāvoklī ar visām uzlīmēm. Šīs nosacījums var būt izlaists, ja atgriešana notiek produkta sliktās kvalitātes dēļ.

Prece ir jāatgriež pilnā tās komplektācijā, kādā to piegādājis Pārdevējs.

PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad Preci iegādājas juridiskās personas,

Par anulētiem pasūtījumiem nauda tiek atgriezta 14 darba dienu laikā uz bankas norēķinu konta, no kura tika saņemta samaksa par attiecīgo preci vai pasūtījumu vai uz to bankas kontu, kuru Pircējs bija norādījis realizējot atteikuma tiesības.

Interneta vietne ir tiesīga aizturēt atmaksu Pircējam līdz Preces vai tās nosūtīšanu apliecinošu dokumentu saņemšanai.

Lai vienotos par Preču atgriešanu, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@birma.lv vai pa tālruni: +371 20238238, norādot pasūtījuma numuru un datumu.

Atgriežamas preces nosūtāmas uz adresi: SIA "Birma PETS", Matīsa iela 64, Rīga, LV-1009.

1.11. ĪPAŠUMA TIESĪBAS

Īpašumtiesības uz precēm pieder SIA "Birma PETS" līdz brīdim, kad tās tiks pilnībā apmaksātas.

2. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

2.1. PASŪTĪTĀJU DATU BĀZE

Pārdevējam ir tiesības pieprasīt Pasūtītāja personas datus un nodot šo informāciju Preču pārvadātājam pasūtījumu izpildes nolūkos. Pirkuma procedūras laikā saglabātie dati netiks izpausti trešajām personām.

Pārdevējs ir tiesīgs nodot Pasūtītāja personīgu informāciju trešajām personām, tai skaitā juridiskiem konsultantiem un tiesai, ja tas ir nepieciešams no līguma izrietošu prasījumu izpildei vai maksājumu piedziņai.

Pasūtītājam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt savu personas datu izmantošanu, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams parāda piedziņai.

2.2. SIA "BIRMA PETS" ATBILDĪBA

Pārdevējs atbild par kaitējumu, ko Pārdevējs ir nodarījis Pasūtītājam līguma neizpildes dēļ, ja kaitējuma cēlonis ir līguma noteikumu pārkāpums no Pārdevēja puses, un Pārdevējs ir pieļāvis rupju neuzmanību vai ļaunprātību. Pārdevējs nes pilnu atbildību gadījumā, ja Pārdevēja darbība vai bezdarbība ir nodarījusi kaitējumu Pasūtītāja dzīvībai vai veselībai.

2.3. PIEMĒROJAMĀS TIESĪBAS

Pasūtījuma un līguma noteikumi par preču pirkšanu no Pārdevēja kataloga ir pakļauti Latvijas Republikas likumdošanai. Ja kāds šī līguma noteikums nav spēkā, tad tas neietekmē pārējo pasūtījuma vai līguma noteikumu spēkā esamību. Spēkā neesošs noteikums tiek aizvietots ar likumam atbilstošu noteikumu, kas ekonomiski un tiesiski ir vistuvāk spēkā neesošam noteikumam.

2.4. CITI NOTEIKUMI.

Jebkāda informācijas pārpublicēšana no Birma.lv interneta vietnes bez saskaņošanas un bez atsauces uz Birma.lv ir aizliegta.

Šie lietošanas notiekumi var tikt papildināti, mainīti vai grozīti bez iepriekšējā brīdinājuma.

0
 .